Як створити ілюстрації для блогу з ШІ Microsoft Bing

 


Якщо для свого Instagram я використовую переважно власні фото та відео, за виключенням стокових, які включаю в буктрейлери, то для блогу та для обкладинок книг мені потрібен художник-помічник ШІ. Ще не так давно познайомилася з Творцем зображень в Bing, але він подобається мені все більше.

Отже, як створити оригінальну картинку за допомогою штучного інтелекту Microsoft?

  1. Я заходжу в браузер Microsoft Edge;
  2. пишу в пошук: Bing Image Creator
  3. потрапляю на сторінку "Творець зображень";
  4. перший раз проходжу реєстрацію (у вас вже може бути створений обліковий запис, особливо, якщо ви користуєтесь Skype, тоді достатньо авторизуватися);
  5. перший раз мені давали 25 абсолютно безкоштовних спроб створити зображення, зараз щодня бачу 100;
  6. у рядочку, схожому на рядок пошуку, пишете опис зображення, яке хочете отримати і натискаєте кнопку "створити". Наприклад: біла чашка кави, букет півоній. 
Ось мій результат за цим запитом:
Я натисла на останнє фото, щоб завантажити його:



Після завантаження в куточку з'являється маленький водяний знак у формі літери b:


Від того, робите ви опис майбутнього зображення англійською чи українською, якість розуміння ШІ, не змінюється (пишу на основі моєї практики). Щоразу поки створюватиметься зображення ви будете бачити підказки про те, як краще, точніше, різноманітніше задавати завдання ШІ.

А на YouTube у мене є відео, в якому я записала процес створення картинок із зображенням людей, які підійдуть мені для обкладинок книг в Букнет:


Коментарі

Популярні публікації